reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Mikuličková

Michaela Mikuličková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujúca študentka. Workoholik. Jej pohľad na svet sa mení ako aprílové počasie... Zoznam autorových rubrík:  FotečkyO knihe...Pre mňa za mňa...Chcem snívať svoj senSúkromnéMyslím si...

reklama

Fotečky

Ochutnajte kúsok Kuby

Michaela Mikuličková

Ochutnajte kúsok Kuby

...príbor vôbec nepotrebujete...

  • 25. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Takmer čerstvé... z Tatier

Michaela Mikuličková

Takmer čerstvé... z Tatier

Do nového roku Vám prajem veľa všetkého, čoho veľa potrebujete... a teraz, šup, šup... hor sa do hôr!

  • 3. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 064x
  • 6
Nelenošila som alebo konečne som bola fotiť

Michaela Mikuličková

Nelenošila som alebo konečne som bola fotiť

Klasická výhovorka typu - nemala som čas - sa mi teraz hodí dokonale... :) to, že som workoholik nie je nič nové (viď. "O autorovi"), a tak po niekoľkých týždňoch, kedy som sa nevenovala blogovaniu v žiadnom slova zmysle, sa vám chcem pochváliť. Vstúpte a objavte nový pohľad, tak ako som ho pred niekoľkými dňami objavila aj ja...

  • 7. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 665x
  • 15
Matýsek

Michaela Mikuličková

Matýsek

Má krásne veľké oči. Rád sa hnevá a cmúľa si pršteky. Matýsek.

  • 12. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 378x
  • 9
Cow Parade II.

Michaela Mikuličková

Cow Parade II.

Druhý diel :))

  • 29. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 999x
  • 0
reklama
Cow Parade I.

Michaela Mikuličková

Cow Parade I.

Hurá na kravičky!! V posledných dňoch a týždňoch - konkrétne od 13. júna - prebieha v Bratislave akcia s názvom Cow Parade. Momentálne sú to určite najfotografovanejšie objekty v Bratislave.

  • 29. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 455x
  • 10
Keď je cica hladná...

Michaela Mikuličková

Keď je cica hladná...

Ako to robia hladné mačky v Chorvátsku... :)

  • 21. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 871x
  • 6
Spolužiaci

Michaela Mikuličková

Spolužiaci

Rada fotím. Musím však povedať, že amatérsky. Baví ma to.

  • 16. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 459x
  • 13
Fotografické praktikum

Michaela Mikuličková

Fotografické praktikum

Zase raz bol: jeden krásny - vtedy ešte - zimný, ale slnečný deň. Vzala som do ruky "foťák". Mojím cieľom sa stal SAD JANKA KRÁĽA (píšem všetko veľkým, pretože si nie som istá veľkými/malými písmenami:). V škole na fotografickom praktiku sme dostali úlohu. Fotiť. Desať celkom zaujímavých tém.

  • 13. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 981x
  • 7
Sesternica...

Michaela Mikuličková

Sesternica...

Je mlada a krasna :) a bude ešte krajšia... je to taká malá opička, ktorej všetko prepáčite.

  • 10. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 985x
  • 10
reklama
Júlia

Michaela Mikuličková

Júlia

To bol zase raz deň... večer som prišla domov úplne zničená z roboty. V kresle som našla do klbka schúlenú, uplakanú spolubývajúcu. Frajer, tipovala som už odo dverí. Jasne, prečo sa my ženy trápime? Len kvôli chlapom... A potom to prišlo. Jeden pohárik, druhý pohárik, horúca vaňa a...

  • 8. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 785x
  • 20
reklama
SkryťZatvoriť reklamu