reklama

Naivka

Máte radi hot-dog? Ja áno. S kečupom. Vždy si ho dám s kečupom. Dnes som sa rozhodla, že mimoriadne zľavím zo svojich nenáročných požiadaviek a dám si horčicu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Na Šafku robia najlepších horúcich psov akých som kedy jedla. Ale už tam viac nepôjdem. Iste, teraz sa celkom oprávnene pýtate prečo."Poprosím vás aj niečo nechladené na pitie," zaznela moja druhá požiadavka smerom k sympatickej predavačke."Všetko, čo tu máme je chladené. Okrem tohto," a ukázala mi na 5 fľašiek, ktoré stáli tesne pred pokladňov. "Zelený čaj s príchuťou ginka tam nenájdete?" za opýtanie hádam nič nedám, nie? "Máme iba citrónový." odvetila stroho. Nepovažujem sa za otravného zákazníka. Nie som náročná ani vyberavá. A navyše celkom skromná. Jej zlú náladu som prisúdila dlhej a náročnej zmene."Ok, môže byť.""Spolu to bude 43,- korún.""Páči sa," podala som žene za okienkom drobné a ona mi na výmenu podala pollitrovku so zeleným čajom a hot dog."Ďakujem, dovidenia..." slušne som sa rozlúčila, no odmenou mi bolo iba mlčanie. Po ceste do roboty vždy miniem zelovoc. A ja som dostala chuť na dobrý banán. 65 za kilo, hmmmm, celkom predražené, ale jeden banán nemôže predsa ohroziť môj rozpočet. "Zoberiem si tento." oznámila som predavačke, ktorá sa na mňa pekne usmiala."Desať korún." Desať korún za jeden maličký banánik?? Zhrozila som sa...no telo potrebuje vitamíny."Nech sa páči," a podala som jej "tisíckorunáčku", ktorú som potrebovala rozmeniť."Tu máte naspäť..." zdá sa mi to alebo zle vidím? Vydala mi o dvesto korún menej."Prepáčte, ale ešte dvesto korún tu chýba.""To nie je možné," odvetila a prestala sa usmievať."Pozrite sa..." a začala som pred ňou preratúvať hotovosť, ktorú mi vrátila. Všetko mi vytrhla a začala peniaze znovu prepočítavať. Cítila som sa trápne. V každej takejto situácii sa cítim trápne. Vždy mám pocit, že ja som "ta zlá"."Mali ste pravdu, omylom som vám dala päťdesiatku namiesto dvestovky. Oni sú si tak podobné..." veľmi neúprimne povedané priznanie. "Nič sa nestalo, ďakujem, dovidenia," zvrtla som sa a pokračovala som do roboty. Dorazila som za svoj stôl a pohodlne sa usadila na stoličke. Čo je dnes s tými ľuďmi? Otvorila som si čajík, na ktorý som sa straaaašne tešila.... Hneď sa mi zdalo čudné, že nepočujem žiadne pšššššššt (ťažké opísať zvuk slovom:), tak ako vždy. Z chuti som sa napila. Táto fľaška zelený čaj ani nevidela. Vnútri bola, dúfam, obyčajná voda... za 30,- korún.

Michaela Mikuličková

Michaela Mikuličková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujúca študentka. Workoholik. Jej pohľad na svet sa mení ako aprílové počasie... Zoznam autorových rubrík:  FotečkyO knihe...Pre mňa za mňa...Chcem snívať svoj senSúkromnéMyslím si...

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu