reklama

Nebol pravý, ale ani ľavý...

Zakopla som... a to zakopnutie mi prinieslo šťastie... nevieš o tom, ale aj tak Ti ďakujem!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

"To je všetko?" A ty si sa usmial. Pokračovali sme. Naše telá dokonale ladili. Stretli by sme sa vôbec? Rada provokujem. Baví ma to. Viem to o sebe a ty si to mal možnosť zistiť tiež. Ešte v tú noc.

"Príď na bar." to iste... Ja?!

- Také veci nerobím, ak niečo chceš, bojuj, chlapec... pomyslela som si. Ten večer som chcela urobiť niečo zlé, niečo zakázané, dokonca až nemorálne. Nevedela som ako ďalej. Čo robiť. Akým smerom ísť. Po toľkých mesiacoch neustálych vzťahov a potencionálnych lások. Veď aj ja mám nárok na pôžitok.

Neviem prečo, ale zdvíhla som sa zo stoličky a akoby náhodou, smerujúc na záchod, som do Teba narazila. Náhoda!? Jasne... :) Nasledujúce sekundy a minúty boli úžasne. Pohltila nás hudba. Rytmus. Opäť sme sa stali jedným telom. Naše oči sa stretli. Hlboký pohľad až do žalúdka odhalil náš chtíč. Ten bozk bol neuveriteľný. Zobral mi všetky zvyšky síl, čo mi ostali. Zakrútila sa mi hlava. Na moment som unikla realite, hudba doznievala tak pomaly...

"..."
"Takže sú dve možnosti."
"Tak skús..." srdce mi bilo neskutočne rýchlo...
"Buď pôjdeš teraz so mnou, alebo mi dáš svoj telefón a prídeš inokedy..."

V tom hluku sa mi to zdalo ako dobrý vtip. O chvíľu som pochopila. Vytiahol si telefón a čakal.

"Takže?"

Vyrazilo mi to dych. Mám, čo som chcela. Rozhodnutie je na mne. Nerada sa rozhodujem, nie v takýchto situáciach. Mráz mi prebehol po chrbte. Ešte teraz to cítim. Napätie. Vzrušenie. Strach. Stúpal mi adrenalín. Opäť to ticho. Pomyselné ticho. Vnímala som iba Tvoju tvár. Uprene si na mňa hľadel. Tvoje oči sa o mňa opierali a hľadali miesto, kde sa skryť. Čakali... nadýchol si sa a... vedela som, čo chceš povedať...

"Daj mi svoje." Predbehla som ho.

Dal mi ho. S trochou sklamania, ale dal. Neviem, čo ma to napadlo... v nasledujúcich sekundách som urobila chybu. Strašnú chybu. Lenže chyby by sa mali ľutovať a ja túto neľutujem. Bol si mi sympatický a ja mám tieto hry rada. Prezvonila som Ťa.

Dohodli sme sa na určitých pravidlách. Ty si ich, však nerešpektoval. A ja som to vlastne ani nechcela. Nechcela som, aby si ma počúval. Čakala som na Teba. A teraz, bolí ma žalúdok. Nespím, nejem. Asi som sa zaľúbila. Do nepravého. Do Teba. Nepoznám Ťa. Chcela som...chcela som, chcela som ťa využiť. Konečne raz aj ja. Chcela som byť zlou, primitívnou obeťou. Chcela som Ťa uloviť, tak aby si to nespoznal. Nejde to. Prenikol si mojou dušou. Spravil si tam vietor a teraz mám strach.

Bol si nežne krutý. Nič si nesľúbil. Nič si nepovedal. A ja som z toho ticha žila. Bola som šťastná, ale slzy sa mi gúľali po líci. Nič si netušil. Nemohol si, lebo som Ti nič nepovedala. To poníženie by som nezvládla. Nie si a už ani nebudeš. Tie okamihy neľutujem, tvoj úsmev si pamätám a viem, že keby som Ťa stretla, neobzriem sa. Človek veľakrát nevie, čo chce. Kým si si to však stihol uvedomiť Ty, bolo už veľmi veľmi neskoro...

Zakopla som... a to zakopnutie mi prinieslo šťastie... stačí sekunda, stačí krátky okamih. Vtedy si uvedomíš, čo chceš. Vtedy zistíš, že život sa nekončí, ale práve sa pred tvojimi očami začína. Nevieš o tom, ale aj tak Ti ďakujem!! Vďaka Tebe som ho totiž objavila. S ním prežívam najkrajšie chvíle svojho života...

Michaela Mikuličková

Michaela Mikuličková

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujúca študentka. Workoholik. Jej pohľad na svet sa mení ako aprílové počasie... Zoznam autorových rubrík:  FotečkyO knihe...Pre mňa za mňa...Chcem snívať svoj senSúkromnéMyslím si...

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu